Direktlänk till inlägg 11 oktober 2011

Nåldynan Patz!

Av trish - 11 oktober 2011 21:07

Morgonen började 05:45.

Gick upp och gjorde frulle, tände ljus och sedan kom Em upptassandes. De fick i sig helt okej med frukost fastän det var så tidigt och allt flöt riktigt smidigt med påklädning och lämningsrunda, väldigt skönt och jag slapp stressa med dem!

07:05 gick bussen från Ems skola och 7:55 åkte jag in i MR:en, tur man inte är klaustrofobisk säger jag bara. Fick hörlurar med radio i, men det hördes inte mycket eftersom maskinen lät som...som..ja, jag vet inte vad man ska beskriva de ljuden med! Men det gick fint och senast på Tisdag borde jag förhoppningsvis få svar på hur min nacke ser ut.


11.00 var det dags för min rara sjukgymnast. Hon är en riktigt fin människa, det syns på henne och när man pratat med henne några minuter är man övertygad om det. Idag tyckte hon det var en bra idé att sätta en 5-6 nålar i mig, varav en i det (som hon själv uttalat 1 minut tidigare) väldigt irriterade muskelfästet. Gött!

Men det var faktiskt inte så farligt, för de var såå tunna.

Och nu kan jag stryka akupunktur på min to do-lista!

 
 
AnnaPannaaa

AnnaPannaaa

14 oktober 2011 12:08

Vart det nåt bättre efter det då? Håller iallfall alla tummar och tår att de blir bättre!!

http://annapannis.blogg.se

trish

17 oktober 2011 14:57

Nej, det kan jag inte påstå! Eller, direkt efter så var jag väldigt smärtlindrad, mend et höll inte i sig länge.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av trish - 24 november 2011 20:31


  Snart äre jul. En stjärna på plats, resten av adventsprylarna ska vi pynta fram imorrn :) Älskar allt mys som julen innebär; ljus, stjärnor, ljusstakar, härliga dofter från gran, mossa, godis, mat mm, önskningar, tissel-tassel, förväntan i...

Av trish - 16 november 2011 13:49

Eller? Jo, som f*n. Jag blir galen. Jag saknar barnen. Varenda dag, varenda timme, varenda minut, varenda sekund - HELA TIDEN! Det gör inte att man mår bättre precis. Snart skiter jag i smärtan. Åt h*vete med den! VÄCK! Funderar på att strunt...

Av trish - 6 november 2011 22:35

Vaknade med en liten goding på var sida om mig. God morgon, mycket god! Låg och drog oss, ena barnen spelade DS och det andra spelade ajfån. Frukost och Smurfarna. Mer spel. Gråt och saknad efter Lukas. Trött Em vill inte gå till parken, pigg Ale...

Av trish - 1 november 2011 15:54

http://www.tv3play.se/play/257517/?autostart=true Spola fram till 27e minuten. Här framför PAULINA i True Talent denna med sin coach Pernilla Andersson. Jag bara satt och smålog - hänförd, är nog rätt ord. Jag är inte en som brukar lyssna på vi...

Av trish - 31 oktober 2011 14:32

Första inlägget på ett par veckor! Alexander hade ju sitt kalas på Lördagen i förra veckan, grabbgänget med stort G  från förskolan som var samlat - nästan hela iallafall. Det var så kul och de lekte så fint! De flesta i det gänget är helt galna ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Krypin jag gillar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards