Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

Länge sedan!

Av trish - 31 oktober 2011 14:32

Första inlägget på ett par veckor!

Alexander hade ju sitt kalas på Lördagen i förra veckan, grabbgänget med stort G  från förskolan som var samlat - nästan hela iallafall.

Det var så kul och de lekte så fint! De flesta i det gänget är helt galna i bilar och den varan har vi gott om hos oss, så de kunde pyssla med 3-4 st var hela tiden och va så nöjda :)

Alexander hade bakat chokladbollar till sina gäster och de gick åt som smör i solsken (note to Alexander å mig - gör dubbel sats nästa gång)!

Ordnade aktiviteter behövdes liksom inte, de roade sig själva och det enda jag styrde upp var fiskdamm.

Han var så nöjd, min lille pojke. Det värmde att se hur han njöt av att ha alla där! Hans alldeles egna gäster på hans alldeles egna kalas!!!

Dagarna efter har han sagt till mig flera gånger att "snart e DU tre år, Mamma!" :) <3 Älskade söta barn!


Vi har fått två lurviga vänner sedan sist - missarna Lukas & Charlie. Lukas har anpassat sig helt okej, men Charlie stackarn är inte helt cool med tillvaron precis. Vi får se hur det artar sig, men barnen är så lyckliga - allra mest Em. Min otroligt djurälskande lilla tös. Alexander älskar också djur, men det är något visst band mellan Em och i princip ALLA djur.

  

                                                  
                      Myyys!

  

Om jag saknar min systemkamera ännu mer nu? Japp.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av trish - 24 november 2011 20:31


  Snart äre jul. En stjärna på plats, resten av adventsprylarna ska vi pynta fram imorrn :) Älskar allt mys som julen innebär; ljus, stjärnor, ljusstakar, härliga dofter från gran, mossa, godis, mat mm, önskningar, tissel-tassel, förväntan i...

Av trish - 16 november 2011 13:49

Eller? Jo, som f*n. Jag blir galen. Jag saknar barnen. Varenda dag, varenda timme, varenda minut, varenda sekund - HELA TIDEN! Det gör inte att man mår bättre precis. Snart skiter jag i smärtan. Åt h*vete med den! VÄCK! Funderar på att strunt...

Av trish - 6 november 2011 22:35

Vaknade med en liten goding på var sida om mig. God morgon, mycket god! Låg och drog oss, ena barnen spelade DS och det andra spelade ajfån. Frukost och Smurfarna. Mer spel. Gråt och saknad efter Lukas. Trött Em vill inte gå till parken, pigg Ale...

Av trish - 1 november 2011 15:54

http://www.tv3play.se/play/257517/?autostart=true Spola fram till 27e minuten. Här framför PAULINA i True Talent denna med sin coach Pernilla Andersson. Jag bara satt och smålog - hänförd, är nog rätt ord. Jag är inte en som brukar lyssna på vi...

Av trish - 17 oktober 2011 14:58

På Lördag är det Alexanders tur att ha kalas! Hans allra första barnkalas och han har bjudit grabbgänget från förskolan :) Temat är Händige Manny. Han älskar ju honom och jag råkade snubbla över både duk och fiskdammspåsar med den lille Mexikansk...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Krypin jag gillar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards