Direktlänk till inlägg 1 november 2011

Kajsas Udde

Av trish - 1 november 2011 15:54

http://www.tv3play.se/play/257517/?autostart=true

Spola fram till 27e minuten. Här framför PAULINA i True Talent denna med sin coach Pernilla Andersson.

Jag bara satt och smålog - hänförd, är nog rätt ord.

Jag är inte en som brukar lyssna på visor så ofta, även fast jag vet att det finns så många vackra, men när jag hörde och såg detta så spred sig en stor värme inom mig. Vilka röster. Vilken UNDERBAR tolkning av denna visa, ursprungligen gjord av Alf Hampe.

Jag blir glad. Och lugn.

In med den på Spotify, snälla!?

 
 
Ingen bild

Andreas

1 november 2011 16:08

fan va larvigt! ;)

trish

1 november 2011 16:31

Du är larvig! ;)

 
Linda

Linda

1 november 2011 23:24

Ja Bastian gillar nagellack o rosa lika mycket som cars och spiderman, det är bra det :)
Tack för senast!
Fina barn du har :)

http://lindaklingberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av trish - 24 november 2011 20:31


  Snart äre jul. En stjärna på plats, resten av adventsprylarna ska vi pynta fram imorrn :) Älskar allt mys som julen innebär; ljus, stjärnor, ljusstakar, härliga dofter från gran, mossa, godis, mat mm, önskningar, tissel-tassel, förväntan i...

Av trish - 16 november 2011 13:49

Eller? Jo, som f*n. Jag blir galen. Jag saknar barnen. Varenda dag, varenda timme, varenda minut, varenda sekund - HELA TIDEN! Det gör inte att man mår bättre precis. Snart skiter jag i smärtan. Åt h*vete med den! VÄCK! Funderar på att strunt...

Av trish - 6 november 2011 22:35

Vaknade med en liten goding på var sida om mig. God morgon, mycket god! Låg och drog oss, ena barnen spelade DS och det andra spelade ajfån. Frukost och Smurfarna. Mer spel. Gråt och saknad efter Lukas. Trött Em vill inte gå till parken, pigg Ale...

Av trish - 31 oktober 2011 14:32

Första inlägget på ett par veckor! Alexander hade ju sitt kalas på Lördagen i förra veckan, grabbgänget med stort G  från förskolan som var samlat - nästan hela iallafall. Det var så kul och de lekte så fint! De flesta i det gänget är helt galna ...

Av trish - 17 oktober 2011 14:58

På Lördag är det Alexanders tur att ha kalas! Hans allra första barnkalas och han har bjudit grabbgänget från förskolan :) Temat är Händige Manny. Han älskar ju honom och jag råkade snubbla över både duk och fiskdammspåsar med den lille Mexikansk...

Skapa flashcards