Alla inlägg den 16 november 2011

Av trish - 16 november 2011 13:49

Eller?

Jo, som f*n. Jag blir galen.

Jag saknar barnen. Varenda dag, varenda timme, varenda minut, varenda sekund - HELA TIDEN!

Det gör inte att man mår bättre precis.

Snart skiter jag i smärtan. Åt h*vete med den! VÄCK! Funderar på att strunta i vad läkarna säger och börja jobba ändå! Halvtid?

Något som får mig att känna mig levande, bara!

För när inte barnen är med mig, och jag dessutom inte kan jobba, så känner jag mig inte levande. Inte alls.

Jag vill bara sova mig igenom dagarna, iaf fram till 15-tiden.

Visst, jag har kvällarna med A att se fram emot - men då är jag så fruktansvärt trött efter en dag av krämpor och leda, så jag orkar liksom inget. Fick jag bara sova till 15 som önskat, så skulle det vara lättare.


Men, bara 2,5 dag kvar till Lördag, the great kind - när hela familjen är samlad.

Sa jag att jag längtar?

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards