Alla inlägg den 24 november 2011

Av trish - 24 november 2011 20:31


Snart äre jul.

En stjärna på plats, resten av adventsprylarna ska vi pynta fram imorrn :)

Älskar allt mys som julen innebär; ljus, stjärnor, ljusstakar, härliga dofter från gran, mossa, godis, mat mm, önskningar, tissel-tassel, förväntan i barnens ögon när de gör önskelistor, snö (hoppas) osv, osv!


Tycker dock alltid det är så svårt när man får frågan vad man önskar sig i juleklapp, men en sak har jag kommit på;

EN VOLUMEMASTER

Jag om någon behöver verkligen en sådan, jag med min fina hårstrån (jag har ju inte tunt hår, utan fina hårstrån som min vän och frisör Branka säger :)).

Så there you go.

En mysig lång tröja å ett par snygga tights behöver jag också. Jo, för nu kan jag inte gå runt å deftersom jag inte har jobbat på flera månader så har rälla i myspys kläder största delen av tiden eftersom jag fått börja jobba igen. Och jag har knappt köpt några kläder åt mig själv sedan i somras ( = fel årstid i garderoben).  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards