Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av trish - 11 oktober 2011 21:07

Morgonen började 05:45.

Gick upp och gjorde frulle, tände ljus och sedan kom Em upptassandes. De fick i sig helt okej med frukost fastän det var så tidigt och allt flöt riktigt smidigt med påklädning och lämningsrunda, väldigt skönt och jag slapp stressa med dem!

07:05 gick bussen från Ems skola och 7:55 åkte jag in i MR:en, tur man inte är klaustrofobisk säger jag bara. Fick hörlurar med radio i, men det hördes inte mycket eftersom maskinen lät som...som..ja, jag vet inte vad man ska beskriva de ljuden med! Men det gick fint och senast på Tisdag borde jag förhoppningsvis få svar på hur min nacke ser ut.


11.00 var det dags för min rara sjukgymnast. Hon är en riktigt fin människa, det syns på henne och när man pratat med henne några minuter är man övertygad om det. Idag tyckte hon det var en bra idé att sätta en 5-6 nålar i mig, varav en i det (som hon själv uttalat 1 minut tidigare) väldigt irriterade muskelfästet. Gött!

Men det var faktiskt inte så farligt, för de var såå tunna.

Och nu kan jag stryka akupunktur på min to do-lista!

Av trish - 11 oktober 2011 20:50

..var det tajm för maskeradkalas hos en av Ems gamla förskole-kompisar.

Gissa vad hon klädde ut sig till? Prinsessa såklart (tro mig, jag gjorde mitt bästa för att få till en pirat ist). Håret lockades och, det bästa av allt om man frågar Em, det sminkades och hon fick ha lite mascara för första gången. Hon blev alldeles till sig medan jag kände mig som en sån där som ställer ut sina barn i skönhetstävlingar i USA, för det var precis så hon såg ut - som en liten docka. Haha!

  Hon var så full av skratt, men när hon började med tv-spelet igen så hade hon inte mycket tid för fotografering längre :)  

Vi avslutade Lördagen med middagsmys med tre goa vänner och åkte till Rindö för att sova hos Mormor å Morfar.


Söndagen spenderade vi med en skön skogspromenad, spela spel och bara slappa. Fick skjuts hem och fortsatte slapperiet med middag framför TV:n :)

    Enorm skalbagge ute och spatserar - säkert 3 cm lång.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Krypin jag gillar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards