Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av trish - 17 oktober 2011 14:58

På Lördag är det Alexanders tur att ha kalas!

Hans allra första barnkalas och han har bjudit grabbgänget från förskolan :)

Temat är Händige Manny. Han älskar ju honom och jag råkade snubbla över både duk och fiskdammspåsar med den lille Mexikanske fixar-killen på.

Det är så kul, för nu förstår min lille 3-åring verkligen vad det innebär att fylla år!

Vi kunde inte överraska med sången och paketen på morgonen, för han var vaken, men han satt så snällt i sin säng och väntade medan Em och jag hämtade paket och kamera och gjorde oss redo. Och när vi kom och sjöng lyste hela ansiktet samtidigt som han skämdes lite :) Lilla bubbi, så liten men ändå så stor!

Han öppnade ett paket som innehöll Bärgarn först och de andra paketen var inte så viktiga längre, hihi! Men när han till slut fått upp allihop så tror jag han var mer än nöjd! Bärgarn var bäst men Duplo-brandbilen, Musse-tåget och hamburger maskinen från Play Doh var också väldigt roliga. Nöjd pojke - väldigt nöjd Mamma! Foton kommer.


Finns det något bättre än när barnen är nöjda och mår bra?! Nu menar jag inte bara när de fått nya saker utan främst av allt de små sakerna - när de ligger nermysta och lyssnar på favoritsagan, när de knaprar morötter till bästa filmen eller när de leker med sina vänner!

Allt.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Krypin jag gillar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards