Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av trish - 12 augusti 2010 18:57

Mina varmaste rekomendationer för denna uppfinning!

Jag var lite skeptisk när jag först hörde talas om balanscykeln, tänkte att det är väl bara ännu en leksak att åka runt på - hur mycket nytta kan den göra!?

Men efter att Alexander fick låna en av sin kompis Edward så är vi sålda.

Det är inte så lätt som det ser ut, men efter några vingliga varv runt lägenheten ville han en dag ta ut den. Jag var beredd på att han skulle tröttna rätt fort och vilja springa ist eftersom det verkade lite vingligt - men några meter senare susar han fram! Om den verkligen tränar balansen? Absolut! Efter några gångers användning (efter att han nu fått en egen) så drar han upp farten och sedan håller han upp benen å ba rullar. Grym balans, enligt min uppfattning iaf.


  

Takeoff!


  


  

KETTLER är märket


Så, ni som funderar på att köpa en sån här till nåon - do it!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards