Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av trish - 18 augusti 2010 21:53

Ja, gör det!

Tipsa mig om roliga och intressanta bloggar, utflyktsmål för familjer, websidor och annat skoj ni kan komma på.

Jag tycker att jag alltid flyter runt på samma ställen, vare sig det är IRL eller på webben! Man skulle ju behöva variera sig.

Inte bara studsa runt mellan Andy's/Junibacken/Grönan/Skansen.

Inte bara surfa in på FB/de 4 standardbloggarna (jamen typ)/Tradera/Mailen/Min Blogg.


Sååå - låt förslagen rulla in!

Av trish - 18 augusti 2010 19:45

Jag älskar Tradera.

Man har ju inte plats att spara på allt och kastar kläder som är fina fortfarande gör jag inte!

Här är några urval av vad man kan fynda av mig nu:

*Plyschoverall m. hjärta, Me & I

*Villervalla overall

*Noshörningstunika, Me & I


Och den närmsta tiden kommer jag fylla på så mycket jag hinner och orkar - det finns MÄNGDER av kläder här som jag rensat ut!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards