Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av trish - 17 augusti 2010 20:51

Ville bara tipsa er om denna blogg http://ceciliadarling.bloggplatsen.se/ ! Kika in och kolla hennes design, fina bilder och tävla om en fin header.

Jag tycker hon formulerar sina inlägg bra och jag ser upp till dem som är bra på att skriva. För skriva är skitkul och jag vill också vara bra på det!

Av trish - 17 augusti 2010 18:54

Dag två efter semestern,lite mer än 1 timme in på arbetsdagen, ringer mobilen.

Snigeln.

Jaha. Alexander är dålig i magen. Min lilla Prins!

Igår hade han också varit risig, efter lunch och efter mellis - och idag kom det direkt efter frukosten (som han åt på förskolan).

Väl hemma var han lite seg men fick majsvälling och somnade vid 11.

Vaknade glad som en lärka och på riktigt spexhumör :) Skönt!

Melliset intogs mellan 14-14.30 och allt verkade lugnt, fast han var rätt luftig i magen (om vi ska uttrycka oss fint). Efter ett par timmar kom domen, en dunderblöja (nä, inte så fräscht men detta e mitt space och jag skriver vad jag vill!). Börjar fundera på om han är överkänslig mot laktos eller gluten eller nåt..

Han har bra aptit, är pigg och glad och blöjorna kommer bara precis efter måltid.


Vi får testa oss fram, men om ni har något tips får ni gärna komma med dem!


  

Hittade och ville ha på sig Ems diadem, han måste ha gillat resultatet för han gav sig själv en smällkyss!


  

Sedan satte han sig nöjt tillrätta framför TV:n!


Så detta blev Alexanders outfit för dagen:

Diadem: Ems, från H&M

Tröja: Me & I, 98/104

Byxor: Lindex, 92

Strumpor: Dollarstore, 22/23


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards