Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av trish - 20 augusti 2010 21:14

Hur ska jag se ut i roten imorrn?

Jag har liksom inte ägnat den delen av kroppen så mycket tanke förrän de senaste dagarna..och den tiden har inte räckt för att komma på nåt vettigt. Hade jag VARIT vettig så hade jag bokat tid hos bästa frisören inför morgondagen, men så är icke fallet. Nä.


Nåväl, jag är ganska nöjd med resterande outfit iallafall:

        


Vad tror ni ?


Av trish - 20 augusti 2010 06:29

     


Småkottarna i familjen Hagström/Berg önskar er en God morgon och en häärligt solig FREDAG. Vi sitter här och myser i soffan och kollar Bolibompa.

Är det inte underbart med fredagar? Något magiskt på nåt vis tycker jag.. man har hela den underbara helgen framför sig liksom.

Denna fredag bjuder på jobb mellan 8-15 och Em ska nog vara medhjälpare där idag, hon älskar att vara med på jobbet. Efter jobbet blir det en shoppingtur i Täby C, det var visst en liten tillställning imorrn som kräver vissa accessoarer..;-)

Men fredagen tar inte slut där! Nej, sen ska vi ut i skärgården och fira min

Lille(?)bror som fyller 22 - not so little any more.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards