Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av trish - 23 augusti 2010 18:49

Lördagen kom - äntligen skulle det bli bröllop mellan två underbara människor!


Lite nervig var man ju innan - toasmadamde och allt - så jag åkte till Annika och fixade iordning det sista på mig innan det var dags. Där började feststämningen :) Lite Spotify är grejen!


Incheckning på hotellet och vidare till kyrkan, där mina andra toastmadame halva och ett glatt gäng redan stod och väntade.

Vi gick in. Väntade. Så kom hon..vackraste, finaste, goa Helena!

Om jag grät? Eh, ja!

Alla var så fina! Underbar sång bjöds vi på, en helt underbar tolkning av "Utan dina andetag". Den har fastnat helt i skallen på mig, gick rakt in i själen.


Middag sedan! Vi gjorde, enligt säkra källor, ett strålande upplägg som Toastisar :) Ja du Sanna, vad hade vi att vara nervösa för? Hihi!

Middagen var underbar, sällskapet hysteriskt roligt.


Efter middagen började festen..festen som knappt ville ta slut!

Jag hade det så fint! Många roliga och fina pratstunder, massa hääärlig dans till det goa bandet med samma sångare som i kyrkan. Fantastiska!


Summan av det hela:

-Det blev ingen sömn, det blev så mycket bättre!


Tack Christian & Helena SONNERSTEN, för en av de bästa dagarna, kvällarna, nätterna och morgnarna i mitt liv


     Fina Johanna & Jag


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards