Alla inlägg den 1 september 2011

Av trish - 1 september 2011 22:30

Idag fyller min Pappa år!

47 stycken för att vara exakt. Alltså fyller han 50 om 3 år, bäst att börja smida planer redan nu. Något bus måste man ju hitta på! Han kanske ska få en minigris!? Mouhahahaha :)

Vad han får i år tänker jag inte skriva här, för han har inte fått det än. Men han är alltid svår att komma på bra presenter åt!

Här är en toppenbra sida btw: http://www.bluebox.se  - de har akutgåvor som skickas redan samma dag, om man beställer innan kl. 15! Perfekt för sådana som mig, som oftast är ute i sista stund.


  Foto från förra julen - Alexander & Morfar


Tänkte va smart och förbereda morgondagens middag för honom och göra potatisgratängen redan ikväll, men fanskapet blir ju aldrig färdig. Nu ska jag ta ut den vare sig den vill eller ej - jag måste sova!

Ovido - Quiz & Flashcards