Alla inlägg den 14 september 2011

Av trish - 14 september 2011 20:36

När jag hämtade den lilla prinsen härom dagen så såg jackan och galonisarna ut såhär! Helt underbart enligt mig. Jag älskar att det syns när barnen haft roligt under dagen :)

Så kom vi hem och klädde av oss och då möts jag av denna tröja under:

  

HUR lyckas man med detta? Hahahahaha!

Av trish - 14 september 2011 11:00

 

I Söndags fyllde en av Ems äldsta vänner 6 år och det vankades tjejkalas. Mamma Carolina gick all in! Bordet hade en duk med alla Disney-sessorna, det var glitter och rosa och pärlor. Det vankades rosa pannkakor, kakor med rosa strössel och ljusröd sylt. Och en härlig prinsesstårta, med betoning på PRINSESS!


 

Alexander fick vara med han med, trots det han har mellan benen. Han diggade pannisarna och tårtan :) Men sedan höll han sig mest i vardagsrummet med garage och bilar, så nöjd, så nöjd!


Skattjakt blev det också och alla for iväg och letade ledtrådar i grannarnas trädgårdar!


     

 Full fart                                        


  Busen Alva


                            

                       Lillebroren Noah, 3 mån, och jag gosade en hel del 


                                      

                                   WILMA & EM - 4 resp. 3,5 månader!                                       EM & WILMA - 6 ÅR!      

HUR i hela friden gick tiden såhär fort??? Jag minns det som igår, när de små dreglande gos-knyttena låg där bredvid varandra och jollrade. Älskade ungar!

Hur lång tid det än går mellan gångerna de ses, så hittar de varandra precis som de avslutade. De känner varandra innan och utan. Man brukar inte få många sådana vänner i livet. Em har turen att ha två sådana vänner redan nu!

Det gör mig tårögd att se lyckan i hennes ögon när de är tillsammans.


Om 1,5 vecka går Ems 6-års kalas av stapeln - vi laddar och räknar dagarna :)


Mina varmaste,

Patricia

Ovido - Quiz & Flashcards