Alla inlägg den 5 september 2011

Av trish - 5 september 2011 20:46

 <3 VÄRLDENS VACKRASTE BARN<3  

Grattis Morbror! "Jag kan hjälpa!" :)

 

Grattis Morfar! Lille hjälpredan är framme här med :)

 

Av trish - 5 september 2011 19:43

Alltså!

Jag har ett bra tag behövt maka mig iväg till Ikea och köpa nya tallrikar, men sånt blir svårare utan bil och jag prioriterar hela tiden annat.

Idag när jag kom hem efter en helg i Örebro så står det ett helt tallrik-set på diskbänken. Mamma och Pappa. De har varit på Ikea, som för det första är en bra bit för dem att åka till, och köpt tallrikar till mig och barnen. Underbara människor!

Jag blev såå glad, så himla omtänksamt och otroligt uppskattat!

Det var ett fint bemötande när man kommer hem efter en väldigt fartfylld arbetsdag vill jag lova.

  <3  

Ovido - Quiz & Flashcards