Direktlänk till inlägg 19 september 2011

Dop & 30-års fest

Av trish - 19 september 2011 11:06

Hela denna höst består av en massa firanden!

Ja, på hösten fyller nästan hela min familj år + många av mina vänner. Detta år fyllde/fyller dessutom många 30 :)


I Lördags var det dags för Emils dop. Den lille underbaringen som jag hade äran att se födas. Han är snart 5 månader!

Det gick så bra och det var så fint. Emil skötte sig exemplariskt, han gnällde bara till ett par gånger innan han somnade - mitt under en psalm :)

Andreas Wistrand sjöng "Välkommen hem", helt fantastiskt bra och Mamma Sara själv sjöng "Emils sång" ("Theos sång"). Väldigt bra gjort, något jag har svårt att tro att jag skulle klarat av!

Sedan följde fika och mys - ett helt fantastiskt dop!

     


Efter dopet styrde jag kosan mot Branka. Hon fyllde 30 och hade ställt till med en riktigt mysig tjejfest! Det kunde inte blivit mer lyckat. Massa god mat, härliga tjejer och MASSOR av drinkar :) Vi hade så roligt!

När vi tröttnat på att blanda egna drinkar åkte vi till stan. Dansade i timmar, tills fötterna glödde och jag inte orkade hålla höger del av överkroppen still längre.

Då hade jag turen att få sällskap nästan ända hem, vilket var skönt.

03.30 la jag huvudet på kudden och reste mig någon gång på eftermiddagen.

TACK SARA, EMIL & BRANKA (och alla goa tjejer) för en riktigt fin Lördag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av trish - 24 november 2011 20:31


  Snart äre jul. En stjärna på plats, resten av adventsprylarna ska vi pynta fram imorrn :) Älskar allt mys som julen innebär; ljus, stjärnor, ljusstakar, härliga dofter från gran, mossa, godis, mat mm, önskningar, tissel-tassel, förväntan i...

Av trish - 16 november 2011 13:49

Eller? Jo, som f*n. Jag blir galen. Jag saknar barnen. Varenda dag, varenda timme, varenda minut, varenda sekund - HELA TIDEN! Det gör inte att man mår bättre precis. Snart skiter jag i smärtan. Åt h*vete med den! VÄCK! Funderar på att strunt...

Av trish - 6 november 2011 22:35

Vaknade med en liten goding på var sida om mig. God morgon, mycket god! Låg och drog oss, ena barnen spelade DS och det andra spelade ajfån. Frukost och Smurfarna. Mer spel. Gråt och saknad efter Lukas. Trött Em vill inte gå till parken, pigg Ale...

Av trish - 1 november 2011 15:54

http://www.tv3play.se/play/257517/?autostart=true Spola fram till 27e minuten. Här framför PAULINA i True Talent denna med sin coach Pernilla Andersson. Jag bara satt och smålog - hänförd, är nog rätt ord. Jag är inte en som brukar lyssna på vi...

Av trish - 31 oktober 2011 14:32

Första inlägget på ett par veckor! Alexander hade ju sitt kalas på Lördagen i förra veckan, grabbgänget med stort G  från förskolan som var samlat - nästan hela iallafall. Det var så kul och de lekte så fint! De flesta i det gänget är helt galna ...

Ovido - Quiz & Flashcards